17 мар. 2017 г.

на примордорской

Забзділи всі у датському князівстві.
Те, що відбувалось минулої ночі, винесло нас на такий пік загострення, який міг вибухнути дуже голосно.
А міг і не вибухнути.
Що ми знаємо про історію, яка не любить оцих слів "міг би", єслі би"...
Але забзділи.
Я теж бзділа. Бо я давно вже знаю, на що перетворилась Зона АТО.
Вона перетворилась на вотчину ментів-поліцейських. Іноді навіть здається, що, прикриваючись необхідністю АТО, там відпрацьовують сценарій побудови майбутньої України - і тоді кінець всім сподіванням.
Бойових підрозділів там ще побоюються, але вже не так - бо бойові сили зазвичай на передовій, і наказ не покидати позицій та располаг - той самий, на який активно всі чихали в 14-му, зараз має реальну силу.
важлива ремарка
коли я говорю про бойові підрозділи - я маю на увазі не лише сили ВСУ, а й деякі батальйони та полки Нацгвардії та МВС.
Лютує загалом місцева поліція, набрана частково з сепарських ментів, які вчасно перейшли на нашу сторону. Встигнувши повоювати й на тій стороні.
ще ремарка
цікаво, що там було вночі з полком "Київ" та батальйоном "Дніпро-1"?
Про інші батальйони МВС я знаю. Знаю, як вони підтримували блокаду - а як їм не підтримувати, коли там стоять і їхні побратими?
Як не підтримувати, коли слова "торгівля на крові" не є пустим звуком для бойових ментів?
Вони ту самую кров проливали в Іловайську і луганському аеропорту. В Дебальцево - і що там говорити...
В батальйоні Київ служать і мої друзі. Я знаю, через що вони пройшли свого часу. І я добре пам"ятаю, що, коли нас пресували місцеві менти-сепари - саме хлопці з батальйону "Київ" прийшли нам на допомогу.
З батальйоном "Днепр-1" я з перших років війни. І теж добре знаю, де стояли їх передові позиції. І кіборги серед них є, повірте.
З батальйоном "Луганськ-1" я давно дружу. І теж добре знаю, де їх поносило за ці роки війни. Не лише на блокпостах, навіть не думайте.
Батальйон "Шторм" - що там говорити... Там бойци як сядуть вспомінать мінувшиє дні - так ви одразу змінете своє ставлення до підрозділів МВС.
"Січ" - це теж такі МВС, що давно й добре знають запах пороху не на полігонах.
"Кривбас" - хлопці теж не на самих лише блокпостах простояли усю війну.
Про кого я забула?
Про Нацгвардію вже не буду говорити, свого часу Нацгвардія стояла саме на передовій. І отримувала по повній.
Ремарочка - тепер теж стоїть.
Знаю я також, як НЕ підтримували блокаду в бойових підрозділах МВС. Там же такі ж люди, як і в цивільному сегменті українського суспільства - суспільство розділилось на різні позиції щодо блокади, військові теж.
Але, не підримуючи та засуджуючи - усі домовлялись НЕ виконувати наказу про розгін блокадників, якщо такий наказ буде їм оголошено.
Я знаю, що найпопулярнішою в ці дні (й ночі) була отака виписка з Закону України про національну поліцію:
"2. Поліцейському заборонено виконувати злочинні чи явно незаконні розпорядження та накази.
3. Накази, розпорядження та доручення вищих органів, керівників, посадових та службових осіб, службова, політична, економічна або інша доцільність не можуть бути підставою для порушення поліцейським Конституції та законів України."
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/580-19
Знаю, що хлопці з батів МВС розпечатали та носили цю виписку при собі у ці дні.
Я знаю також, що деякі підрозділи МВС, що стояли в ті дні на блокпостах - дзвонили й повідомляли волонтерам та блокадникам, аби ті їхали саме через них. Неприємностей не буде.
І оце єдине, що порадувало мене в ночі, яка ледь-ледь не стала безповоротньою точкою для України.
У нас це запросто. Ми запрягаємо довго, але вже потім коней не зупиниш.
... так купатись чи не купатись?
Ітогі падведьом?
... кажуть, після рішення СНБО в лікарні України масово почали поступати люди, яких розірвало від когнитивного дисонансу.
... кажуть, порохоботи перевзуваються на ходу, і терміново строчать тексти про "А, так это была ПАПина многодовка! А я знал, мне по секрету сообщили! ПАПа снова всех переиграл!"
... кажуть, Антон Геращенко рве сорочку на грудях, відстоюючи добре ім"я побитого Парасюком поліцейського, який прийшов до Ради, й виявився беркутівцем.
... кажуть, що як не крути, а Парасюк знову врятував Україну?
активно провокуючи та загострюючи ситуацію до максимально можливої грані.
біда.
Біда, коли для спасіння України треба випускати на сцену клоунів.
Біда, коли в лавах поліції Зони АТО служать активні сепари.
Страшенна біда, коли люди забувають про своїх захисників, навішуючи на них ярлики лише за те, що тим випала доля служити в батальйонах МВС.
Не плутайте місцеву поліцію, набрану поспіхом, без перевірок - або спеціально набрану з сепарського складу. Такими керувати легше.
І бойові підрозділи МВС. Які чудово показали себе в цій історії.
Так що, ще не біда.
Народ вчергове показав, що після Майдану йому, народу, замилити очі важко.
Підрозділи Нацгвардії та МВС, набрані з майданівців, показали, що їх не так вже просто буде кинути на розгін народних заворушень.
Президент України вчергове показав відсутність гнучкості та дипломатії - і присутність такої, лише коли придавить аж до шиї.
... строго кажучи, в профіті лишився тут один Турчинов. Давній майстер посидіти на березі й перечекати, доки повз нього пропливуть усі.
Але ця історія вже не про Данію.
=========
правильно, наверное. потому как ... вопрос то простой

или армия барыгу или барыга армию.

ну авакян не струсит? барыга точно струсит, а стаканокидатель авакян?
он ведь бандит, по-существу, даже не барыга. бандит.

------
да и понятно, что конец войны = концу барыги. вот ведь как обернулось.